Nieuwe praktijkwebsite

Een goedwerkende en representatieve website
is het online visitekaartje van uw zorgorganisatie!

Uw online zichtbaarheid start met een goede website!

Bent u wel eens goed door uw eigen website heengelopen? Heeft u dit ook gevraagd aan uw collega’s, vrienden, familie, kennissen en uw patiënten? 80% van de Nederlandse zorgconsumenten oriënteert zich online bij het maken van een keuze voor de beste zorgverlener. Dat betekent dat uw online ‘visitekaartje’ goed op orde moet zijn. Hoe is de online uitstraling van de zorgorganisatie? En hoe duidelijk en onderscheidend is uw boodschap?

Een ervaring van een zorgconsument begint niet pas in de praktijk, maar in de zoektocht naar de juiste zorgverlener. Het is dus heel belangrijk dat de dentiteit (waar u voor staat) goed zichtbaar wordt gemaakt. Staat u voor kwaliteit? Laat het dan ook zien op uw website. Sta u voor persoonlijke aandacht? Laat het zien op uw website? Sta u voor innovatie? Laat het zien op uw website!

Over het algemeen wordt er binnen de zorg nog steeds onderschat hoeveel waarde mensen hechten aan een goede website waar gemakkelijk en snel op gevonden wordt waar men naar op zoek is. Echter, hoe vaak zoekt u zelf eerst online informatie als u bijvoorbeeld een vakantie wilt boeken? Op zoek bent naar een goed restaurant? Een leuk dagje uit? Een goede medisch specialist? Hecht u er bij uw keuze dan waarde aan dat een website er kwalitatief goed uitziet, u gemakkelijk de gevraagde informatie kunt terugvinden en gemakkelijk contact op kunt nemen of bijvoorbeeld een online aankoop kunt doen? Dat geldt dus net zo goed voor uw (nieuwe) patiënten.

Een aantal relevante vragen om te bepalen of uw site nog voldoet

  • Straalt uw website uit wat u wilt uitstralen?
  • Is alle informatie gemakkelijk te vinden op de site?
  • Is de dienstverlening goed uitgelegd?
  • Is duidelijk terug te vinden voor welke dienst u bij welke zorgverlener terecht kunt?
  • Kunnen mensen gemakkelijk en snel op verschillende manieren contact opnemen met de zorgorganisatie?
  • Is de site ook gebruiksvriendelijk op mobiel en oogt de site representatief?
  • Is de website persoonlijk en onderscheidend of kunt u op alle andere websites van zorgorganisaties ongeveer dezelfde informatie terugvinden?
  • Is de website AVG-proef?
  • Wordt uw site goed gevonden op Google?

Dit zijn slechts enkele relevante vragen die u aan uzelf kunt stellen om te bepalen
of uw website nog voldoet of beter nog eruit springt!

Wat kan ZorgPromotor betekenen voor uw nieuwe praktijk website?

13 in een dozijn websites geloven wij niet in. Als mensen op Google op zoek zijn naar de juiste zorgverlener en vier van de vijf sites zijn bijna identiek qua uitstraling en boodschap door dezelfde stockbeelden en gekopieerde teksten te gebruiken en op 1 site is duidelijk te zien wat voor zorgorganisatie het is, waar ze voor staan, wat ze bieden en wat mensen kunnen verwachten. Waar denkt u dat ze dan voor kiezen?

Bezoekers van de site maken dan een bewuste keuze aan de hand van de presentatie en informatie, waardoor er een veel duurzamere klantrelatie ontstaat. Elke zorgorganisatie heeft namelijk een eigen identiteit. Ons doel is om deze identiteit online zo goed mogelijk tot uiting te laten komen. Wat bieden wij:

Het meedenken over de juiste online vertaling (conceptbepaling) van uw identiteit.

Het ontwikkelen en ontwerpen van website op site, uniek voor uw zorgorganisatie.

Gebruiksvriendelijk content managent systeem, hiermee kunt u zelf de site voorzien van actuele content.

Het schrijven van SEO-teksten (Google proof) of het redigeren van aangeleverde teksten.

Extra menu items naar keuze zoals een kalenderfunctie, agendafunctie, blogfunctie, FAQ’s, nieuws, reviews en social media & nieuwsbriefkoppelingen.

Koppelingen m.b.t. afsprakentool (gekoppeld aan uw eigen agenda’s) of reviews.

Het plaatsen van eigen beeldmateriaal of het verzorgen van fotografie op locatie.

Een website met op elke pagina interactiemogelijkheden naar keuze zoals WhatsApp, telefonisch, e-mail of afsprakenmodule.

Goede sitenavigatie en duidelijke menustructuur.

Uitgebreide Google functionaliteiten.

Automatische tags naar zorgverleners of locatiepagina’s.

Live-chat functionaliteit.

Nieuwe site?

Vul het contactformulier op deze pagina in en wij proberen binnen 24 uur contact met u op te nemen.